کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 192872
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
فهمیدن یک زن سخت نیست....

 

فهمیدن یک زن سخت نیست،

 

 

  زن سراسر ناز است و نیاز

 

 

  گریه ها،خنده ها،حرفهایش تنها برای مردش هست !!!

 

 

  او عشق می خواهد و آغوش

 

 

  سینه ایی مردانه ،شانه ای برای تکیه دادن

 

  فهمیدن یک زن سخت نیست باور کن...

 

 


وقتـــی مهـــربونـــی جــزئـــی از وجـــودت باشــه

 

هیــچ وقتـــــــ نمـــی تونـــی تــرکش کنـــی

 

حتّـــی اگــه هـــزار بار دیگـــه هــــم به خـــاطـــرش

دستــــــــــِ بــی نمکتـــــــ رو داغ کنـــــی ...

 

 

 

درچشمانـــم تنــهـــــــایی ام را پنهان مـــی کُنـــم

 


در دِلـــــــــم ، دلتنــــــگی ام را

 


در سکــــــــــــوتَم ، حــــرفهـــایِ نگفته اَم را

 


در لَبخَنـــــدَم ، غُــــــصه هایـــــم را


 


گاهــــی دلتــــــ از کسی مــــی گیــــره کـــه فکــــر مـــی کــــردی ...

با تمـــام آدم هـــای کنــارتــــــ فـــرق داره !





ﻣﻌﻠـــﻮﻡ ﻧﯿﺴتــــــــــــــ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭼـــﺮﺍ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻋﺎﺷﻖِ ﮐﺴـــﯽ ﻣـــﯽ ﺷــﻮﺩ ﮐﻪ


ﺷﺎﯾﺴﺘﮕـــﯽ ﻋﺸﻘــﺶ ﺭﺍ ﻧـــــﺪﺍﺭﺩ !




 

 

عاشــــق شــــدن بــــی فایـــــــــــده استـــــــــــــ ...

 

چــون یا تو دل اونــو مـــی شکنـــی یا اون دل تورو یا دنیـــا دل هر دوتونو...





پایان حکایتـــم شنیـــدنـــی استـــــــــــــ ...

 

مــــن عاشـــــق او بــــودم و او عاشــــــق او ...



 

هیچ میدانی یک سال گذشت ... ؟!

 

 

سالگرد بی من بودنت مبارک ....

 

 

امشب در اولین سالگرد رفتنت به گریه نشستم ....

 

 

که دست های خیالت اشکهایم را پاک کرد ...!!


ÓÇíÊ ãåÏí áÞãÇäí

در آخرین طلوع عشقمان آنچه در دلم بود را به تو گفتم و بعد از آن تنها سایه ای را دیدم از دور دستها که می رود …
میرود و پشت سرش را هم لحظه ای نگاه نمیکند که ببیند یکی با چشمهای خیس نظاره گر غروب آفتاب دلش است …
و این چشمهای خیس نگذاشتند من حتی لحظه رفتنت را هم ببینم تنها میدانستم داری میروی!
شکایت از دل ، شکستن سکوتی که نباید میشکست و گفتن آنچه درلحظه ی رفتنت دلم را وادار به اعتراف کرد!
چه میگفتم ، چه نمیگفتم در دلم بود این احساس بی پایان !
همه چیز رو به پایان بود و من این حس را داشتم که بی تو میشوم !
وقتی رفتی همه چیز را فراموش کردم جز خاطره هایت ، خاطره هایی که باید فراموش میشد تا دلم را نسوزاند ، همه چیز را فراموش کردم جز عشقت ! عشقی که اینک مثل آتش میسوزد در حالی که بودنت برایم خاکستریست که رو به خاموشیست !
حسرت لذت با تو بودن در دلم آنچنان نقش بسته که حتی به زبان آوردن نامت نیز برایم شده است یک عادت !
عادتی که گرچه برای دلم خوشایند است اما هر کس مرا ببیند جز اینکه بگوید دیوانه است چیزی به ذهنش نخواهد رسید ! دیوانه ای که نام کسی را بر زبان می آورد که دیگر او نیست !
و در آخرین طلوع عشقمان ، در دل غروب دلم سایه ای را دیدم که آنقدر از من دور شده که احساس کردم عمرم نیز در حال غروب است ….

 

 

شیشه ای می شکند...یک نفر می پرسد...چرا شیشه شکسد؟

 

 

مادر می گوید...شاید این رفع بلاست،یک نفر زمزمه کرد...

 

باد سرد وحشی مثل یک کودک شیطان امد،شیشه ی پنجره را زود شکست.

 

کاش امشب که دلم مثل ان شیشه ی مغرور شکست،عابر خنده کنان می امد...

 

تکه ای از ان را بر می داشت مرهمی بر دل تنگم میشد...

 

اما اشب دیدم...

 

هیچ کس هیچ نگفت غصه ام را نشنید،از خودم پرسیدم

 

آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟

 

دل من سخت شکست اما،

 هیچ کس هیچ نگفت و نپرسید




نظرات شما عزیزان:

خسته سامی 13 واسه تو
ساعت22:08---8 خرداد 1392
دلم واسه اول دبستان تنگ شده.که وقتی تنها یک گوشه حیاط مدرسه وایستادی...یه نفر میاد و بهت میگه میای باهم دوست شیم...؟!!

خسته سامی 13 واسه تو
ساعت22:08---8 خرداد 1392
خداجون بهم برش که نمیگردونی لااقل اینهمه خاطره رو از جلوی چشمام ببر کنارجد و اباد که نداری قسمت بدم ولی خواهش میکنم ببرشون کنار
باور کنید پیر شدم


خسته سامی 13 واسه تو
ساعت21:50---8 خرداد 1392
تو دنيا چيزي سخت تراز اينم وجود داره؟؟؟
فرداي اون شبي كه بهت ميگه خيلي دوستت دارم.عاشقتم.وحتي به عشقش قسم بخوره...
فرداي اون شبي كه قرار بيرون رفتنو باهات بذاره...
بهت بگه:عزيزم من مخاطب خاص دارم قصد خيانت بهشم ندارم تو خم برو رد كارت ...اون حرفا هم از رويدلسوزي بود


خسته سامی 13 واسه تو
ساعت21:48---8 خرداد 1392
نگرانم نباشید...من خوبم!

از همان خوب هایی که پدربزرگم بود و صبحش مـــُرد...!!


خسته سامی 13 واسه تو
ساعت21:47---8 خرداد 1392
یادمه بهم گفتی وقتی بهت فکر نکنم نمیتونم نفس بکشم ولی خودم دیدمت تو بغلش راحت داشتی نفس میکشیدی یعنی اون موقع هم داشتی به من فکر میکردی؟؟؟؟

خسته سامی 13 واسه تو
ساعت21:46---8 خرداد 1392
حال بدی دارم

انگار چراغ جادو در دست هایت باشد

و بدانی

آرزوهایت هرگز براورده نمی شوند

با این حال

هِی آرزو کنی..


خسته سامی 13 واسه تو
ساعت21:45---8 خرداد 1392
ازوقتی نیستی خدامیداندچه قدرآب به صورتم پاشیدم... لعنتی .....این کابوس انقدرواقعیس که ازخواب بیدارنمیشوم...

خسته سامی 13 واسه تو
ساعت19:05---8 خرداد 1392
پس از مرگم مرا در گورستان سگها دفن کنید...
بگذارید لااقل در میان باوفایان دنیا خفته باشم...
پس از مرگم سرم را از تنم جدا کرده و بر روی شانه هایم بگذارید...
آخر سرم همیشه در حسرت گذاشته شدن بر روی شانه ای مهربان و وفادار را داشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 6 خرداد 1398برچسب:, توسط رویا